Правилната комбинация между продукт на РЕЛАКСА и на компанията-партньор, подкрепено с подходящо послание, е мощен инструмент за увеличаване на продажбите.
Разнообразните по отношение на носители, формати и предназначение продукти на РЕЛАКСА позволяват подбирането на най-подходящото от гледна точка на потребителския сегмент и маркетинговите цели на компанията-партньор.
За пример могат да бъдат дадени съвместни акции с водещи в съответната област компании като МТел и Unilever.
Съвместно с МТел бяха проведени две мащабни акции „Prima + Relaxa” като клиентите на МТел, които закупуваха карти за предплатени услуги, получаваха мултимедийни продукти за езиково самообучение по Английски. Решаващо за успеха на тези акции бе в съзнанието на потребителя да се свържат двете единствено необходими средства за комуникация - телефонът и езикът.
Интересни са също две от акциите с банделиране на продукти на Unilever и РЕЛАКСА.
В първия случай фамилен продукт (Калиакра сандвич) във „фамилна” опаковка от 500 гр. беше комбиниран с поредица аудио дискове за самообучение по Английски с „фамилна” тематика English Family. За успеха допринесе оригиналното рекламно послание (от което произлезе крилатата фраза „К’ажи, баба, Thank you!”).
Втората акция с продукт на Unilever (крем-сирене Rama) беше под надслов „Кажи „Бонжур!” с Rama Creme Bonjour!”, като клиентите получаваха при определени условия продукт за самообучение по Френски на РЕЛАКСА.

Промоционални акции
Clicky Web Analytics